תחרות הדיג'י הצעיר של ישראל – SMS TUNE THE NEXT DJ

המסיבה התקיימה בליין "המגמה" לנוער כחלק מאירועי חג השבועות. מסיבות הנוער במועדון מופקות על ידי צוות של 200 “באזרים” מכל הארץ בגילאים 15-18 אשר מקדמים, משתפים ומפיצים את האירוע בקרב קהל היעד ברשתות החברתיות ובמוקדי הבילוי. חבר השופטים של התחרות כלל את אמני הנוער המובלים בישראל. את התחרות פרסמו צוות של 200 “באזרים” מכל הארץ בגילאים 15-18 אשר מקדמים, משתפים … Read More

FlyClub – חופשה לצעירים

לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2013 פנתה אלינו חברת פלייקלאב (החברה מתמחה בתיירות לצעירים) על מנת שנעזור לה לספק לצעירים את החופשה המושלמת. המשימה הייתה לספק חופשה שמתחילה בארץ, ממשיכה במטוס ומסתיימת באתר חלומי באחד מאיי הים התיכון. על מנת לעשות זאת התחברנו לדיג'י סקאזי והתוכנית "סקאזי טי.וי בערוץ 24" ופיתחנו את "מטוס המסיבות" שמאפשרת לדיג'י לתקלט במטוס בגובה של למעלה מ 15 אלף רגל. יצאנו … Read More

עיר ללא אלימות – נוער אור יהודה

באותה נשימה הוא גם סיפר לנו שהוא רוצה קיץ גדול, מקצועי ואיכותי שמשלב את הנוער בפעילות ובהחלטות. ידענו שאיך שהקיץ יתחיל יהיה לנו קשה מאוד לספר לבני הנוער על האירועים ולכן היה חשוב להתחיל מוקדם ולהגיע לצעירים עוד בתקופת הלימודים.

בוטיק המעצבים – דיזנגוף סנטר

כאן בישראל של השנים האחרונות, אומצה תרבות הפרום (Prom, נשף סיום) האמריקאית לפחות בכל הקשור להכנות לנשף, ערכי הייחודיות הנלווים לו, היוקרתיות העוטפות אותו והגדג'טים המחברים אותו לעולמות התוכן הקשורים. הבנות מחפשות את השמלה שלהן חודשים לפני הפרום – פוקדות עם אמהותיהן את החנויות והבוטיקים של המעצבים היוקרתיים, בתקווה לצאת משם עם מבוקשן – שמלה שהיא מאסטר פיס וכל מה … Read More

יום העצמאות – רוק עצמאות

רוק עצמאות 2013  התקיים בערב יום העצמאות ה- 65 למדינת ישראל, באמפי פארק ראשון לציון. רוק עצמאות, שהפך עם השנים למסורת, אירח גם השנה את מיטב להקות הרוק בישראל: אביב גפן והתעויוט, בלקן ביט בוקס, ברי סחרוף, משינה, אלישע בנאי, הדג נחש ויוסלס איי די. רוק עצמאות הוא לילה לבן בו כולם יוכלו להנות ממוזיקה והופעות משובחות לצד מתחמי בידור ואטרקציות, דוכני מוזיקה ושוק אוכל מגוון. רוק עצמאות הינו האירוע … Read More

מסיבת אוזניות – נוער רמת גן

במקביל ניהלנו קמפיין פייסבוק הכולל: ניהול דף אוהדים, פתיחת אירוע בפייסבוק, ניהול קבוצת יחצנים ופרסום בתשלום. התוצאה: מאות בני נוער פקדו את האירוע שהכותר כהצלחה גדולה. הפרויקט בוצע עבור – WI:PARTY

שבוע הנוער חולון – מסיבות בבתי הספר

בחרנו לשווק את האירוע בדרך שונה ובמקום פליירים וכניסה לכיתות בחרו להפיץ שמועה בקרב הצעירים ברשתות החברתיות. הפרויקט בוצע עבור מחלקת נוער וצעירים חולון ונמשך 5 ימים וכלל 5 בתי ספר תיכונים ברחבי העיר.