ליין ״המגמה״ לנוער

המסיבות מהגדולות בעיר תל אביב מהוות את מרכז חייהם של צעירים רבים מכל הארץ, אירועים אלו הם מוקד הבילוי הגדול ביותר לנוער ומהווים את החממה הגדולה ליצירת הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות. היחוד של ליין “המגמה” לנוער בנוף המסיבות המקומי הוא היכולת לשלב עולמות תוכן שונים של בני הנוער במקום אחד תוך יצירת זהות ושייכות למקום. אנחנו עושים זאת ע”י שימוש ב-3 … Read More

DTM – Don't Tell Mama

כשהתכנסנו לראשונה הסכמנו שאנחנו רוצים לתת לקהל האירוע את התחושה כאילו הגיעו לעולם אחר, שהם לא בארץ. הסכמנו על דבר נוסף, עם כל הקושי אנחנו הולכים לתת אווירה של חו"ל אבל ניתן במה רק ליוצרים ואמנים ישראלים. הקושי הזה הפך להיות היחוד שלנו, והיחוד שלנו הפך להצלחה של האירוע. בסופו של דבר יצרנו פסטיבל ראשון מסוגו בארץ ששילב את האומנים … Read More

אגד – נסיעה לאילת

משרד הפרסום LEAD פנה אלינו על מנת שנהפוך את חווית הנסיעה לאילת בקרב צעירים לחוויה מהנה ומיוחדת שלא דומה לאף נסיעה אחרת. בסוף הפעילות הכנו סירטון מסכם שפורסם בכל הרשתות החברתיות שחיבר את כל בני הנוער וחבריהם למותג ״אגד״.

וויבר – חסות

היה חשוב לנו לתת מקום לכל הקהילות שיש בנוער ולכן בחרנו לעשות מסיבת רוק אלטרנטיבי.

FlyClub – חופשה לצעירים

לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2013 פנתה אלינו חברת פלייקלאב (החברה מתמחה בתיירות לצעירים) על מנת שנעזור לה לספק לצעירים את החופשה המושלמת. המשימה הייתה לספק חופשה שמתחילה בארץ, ממשיכה במטוס ומסתיימת באתר חלומי באחד מאיי הים התיכון. על מנת לעשות זאת התחברנו לדיג'י סקאזי והתוכנית "סקאזי טי.וי בערוץ 24" ופיתחנו את "מטוס המסיבות" שמאפשרת לדיג'י לתקלט במטוס בגובה של למעלה מ 15 אלף רגל. יצאנו … Read More

בוטיק המעצבים – דיזנגוף סנטר

כאן בישראל של השנים האחרונות, אומצה תרבות הפרום (Prom, נשף סיום) האמריקאית לפחות בכל הקשור להכנות לנשף, ערכי הייחודיות הנלווים לו, היוקרתיות העוטפות אותו והגדג'טים המחברים אותו לעולמות התוכן הקשורים. הבנות מחפשות את השמלה שלהן חודשים לפני הפרום – פוקדות עם אמהותיהן את החנויות והבוטיקים של המעצבים היוקרתיים, בתקווה לצאת משם עם מבוקשן – שמלה שהיא מאסטר פיס וכל מה … Read More