DTM – Don't Tell Mama

כשהתכנסנו לראשונה הסכמנו שאנחנו רוצים לתת לקהל האירוע את התחושה כאילו הגיעו לעולם אחר, שהם לא בארץ. הסכמנו על דבר נוסף, עם כל הקושי אנחנו הולכים לתת אווירה של חו"ל אבל ניתן במה רק ליוצרים ואמנים ישראלים. הקושי הזה הפך להיות היחוד שלנו, והיחוד שלנו הפך להצלחה של האירוע. בסופו של דבר יצרנו פסטיבל ראשון מסוגו בארץ ששילב את האומנים … Read More

אגד – נסיעה לאילת

משרד הפרסום LEAD פנה אלינו על מנת שנהפוך את חווית הנסיעה לאילת בקרב צעירים לחוויה מהנה ומיוחדת שלא דומה לאף נסיעה אחרת. בסוף הפעילות הכנו סירטון מסכם שפורסם בכל הרשתות החברתיות שחיבר את כל בני הנוער וחבריהם למותג ״אגד״.

קד"מ – הבושם של כריסטינה אגילרה

בעקבות ההיכרות הגדולה שלנו בעולם חיי הלילה של ת"א התבקשנו לבצע "תוכנית השתלטות" הכוללת ביקור במקומות "החמים" ביותר לצעירים בגילאי 14 עד 24 ולבצע פעילות חלוקת דוגמיות של הבושם החדש. ידענו שלגרום לבנות לעצור ולהצטלם יהיה קשה ולכן הבאנו דוגמן שרירי שיגרום לבנות לסובב את העיניים ולהתקרב אלינו בעצמן, השתדלנו לעטוף את הצילומים עם צוות דיילות משלנו אשר הצטלמו ביחד עם הבנות … Read More