קיץ קל 2017 – בת ים

במסגרת הפרוייקט באזזמרקט סיפקה שירותים של גרפיקה שיווק ברשתות החברתיות מיתוג והפקה של האירועים השונים.

ליין ״המגמה״ לנוער

המסיבות מהגדולות בעיר תל אביב מהוות את מרכז חייהם של צעירים רבים מכל הארץ, אירועים אלו הם מוקד הבילוי הגדול ביותר לנוער ומהווים את החממה הגדולה ליצירת הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות. היחוד של ליין “המגמה” לנוער בנוף המסיבות המקומי הוא היכולת לשלב עולמות תוכן שונים של בני הנוער במקום אחד תוך יצירת זהות ושייכות למקום. אנחנו עושים זאת ע”י שימוש ב-3 … Read More

DTM – Don't Tell Mama

כשהתכנסנו לראשונה הסכמנו שאנחנו רוצים לתת לקהל האירוע את התחושה כאילו הגיעו לעולם אחר, שהם לא בארץ. הסכמנו על דבר נוסף, עם כל הקושי אנחנו הולכים לתת אווירה של חו"ל אבל ניתן במה רק ליוצרים ואמנים ישראלים. הקושי הזה הפך להיות היחוד שלנו, והיחוד שלנו הפך להצלחה של האירוע. בסופו של דבר יצרנו פסטיבל ראשון מסוגו בארץ ששילב את האומנים … Read More

קד"מ – הבושם של כריסטינה אגילרה

בעקבות ההיכרות הגדולה שלנו בעולם חיי הלילה של ת"א התבקשנו לבצע "תוכנית השתלטות" הכוללת ביקור במקומות "החמים" ביותר לצעירים בגילאי 14 עד 24 ולבצע פעילות חלוקת דוגמיות של הבושם החדש. ידענו שלגרום לבנות לעצור ולהצטלם יהיה קשה ולכן הבאנו דוגמן שרירי שיגרום לבנות לסובב את העיניים ולהתקרב אלינו בעצמן, השתדלנו לעטוף את הצילומים עם צוות דיילות משלנו אשר הצטלמו ביחד עם הבנות … Read More

בוטיק המעצבים – דיזנגוף סנטר

כאן בישראל של השנים האחרונות, אומצה תרבות הפרום (Prom, נשף סיום) האמריקאית לפחות בכל הקשור להכנות לנשף, ערכי הייחודיות הנלווים לו, היוקרתיות העוטפות אותו והגדג'טים המחברים אותו לעולמות התוכן הקשורים. הבנות מחפשות את השמלה שלהן חודשים לפני הפרום – פוקדות עם אמהותיהן את החנויות והבוטיקים של המעצבים היוקרתיים, בתקווה לצאת משם עם מבוקשן – שמלה שהיא מאסטר פיס וכל מה … Read More

שבוע הנוער חולון – מסיבות בבתי הספר

בחרנו לשווק את האירוע בדרך שונה ובמקום פליירים וכניסה לכיתות בחרו להפיץ שמועה בקרב הצעירים ברשתות החברתיות. הפרויקט בוצע עבור מחלקת נוער וצעירים חולון ונמשך 5 ימים וכלל 5 בתי ספר תיכונים ברחבי העיר.