קיץ לנוער 2016 – מודיעין

לאחר שהעיריה בנתה את אירועי הקיץ שלה הייתה הרגשה שהם צריכים מישהו שיעביר את המסר לנוער בצורה הנכונה ביותר ולכן בנינו קמפיין חיבור לנוער במדיה החברתית. הפרויקט הזה ביחד עם עיריית מודיעין היה הפרויקט הראשון שלנו ביחד והוא הבה את תחילת העבודה המשותפת לפרוקיטים הבאים.

קיץ לנוער 2016 – רעננה

עיריית רעננה פנו אלינו בבקשה לייצר להם מסיבת רחוב אחת שתיהיה האירוע המרכזי של הקיץ. בחרנו את האומנים הכי רלוונטים לבני הנוער ברעננה, יצרנו שפה גרפית מתאימה ויצאנו לדרך. אחרי שבנינו את האירוע, המטרה הבאה שלנו הייתה להפיץ את הבשורה לכל בני הנוער ברעננה. בעזרת סיפור האומנים ופירסום בתשלום ברשתות החברתיות הבשורה הגדולה התחילה להתפרסם לבדה. התוצאה: מסיבת רחוב מלאה … Read More

MTV ירושלים

הוויראליות התחילה להיות מורגשת ברשתות החברתיות, בני נוער התחילו להראות נוכחות ולהצטרף לגל. חיזקנו את הפירסום עם שיתופים בדפי האומנים ופירסום בתשלום. התוצאה: 5000 בני נוער בתפוסה מלאה, קופצים לצלילי המוזיקה.

אגד – נסיעה לאילת

משרד הפרסום LEAD פנה אלינו על מנת שנהפוך את חווית הנסיעה לאילת בקרב צעירים לחוויה מהנה ומיוחדת שלא דומה לאף נסיעה אחרת. בסוף הפעילות הכנו סירטון מסכם שפורסם בכל הרשתות החברתיות שחיבר את כל בני הנוער וחבריהם למותג ״אגד״.