קיץ 2017 – נוער גבעתיים

במסגרת הפרוייקט באזזמרקט סיפקה שירותים של גרפיקה שיווק ברשתות החברתיות מיתוג והפקה של האירועים השונים.

קיץ קל 2017 – בת ים

במסגרת הפרוייקט באזזמרקט סיפקה שירותים של גרפיקה שיווק ברשתות החברתיות מיתוג והפקה של האירועים השונים.

ליין ״המגמה״ לנוער

המסיבות מהגדולות בעיר תל אביב מהוות את מרכז חייהם של צעירים רבים מכל הארץ, אירועים אלו הם מוקד הבילוי הגדול ביותר לנוער ומהווים את החממה הגדולה ליצירת הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות. היחוד של ליין “המגמה” לנוער בנוף המסיבות המקומי הוא היכולת לשלב עולמות תוכן שונים של בני הנוער במקום אחד תוך יצירת זהות ושייכות למקום. אנחנו עושים זאת ע”י שימוש ב-3 … Read More

שבוע הנוער 2016 – גבעתיים

לקראת שבוע הנוער עיריית גבעתיים פנתה אלינו שנעזור לה לשלב את התכנים החינוכיים בתוך אירועים שנפיק כך שימשכו את בני הנוער להגיע ולקחת חלק בפעילויות. הפעילויות בשבוע הנוער נבחרות תוך התייחסות למגוון רחב של בני נוער, לצרכיהם ולעמדותיהם וכמו כן למטרות וליעדים החינוכיים המהווים את "כוכב הצפון" של מחלקת נוער וצעירים.

וויבר – חסות

היה חשוב לנו לתת מקום לכל הקהילות שיש בנוער ולכן בחרנו לעשות מסיבת רוק אלטרנטיבי.

שבוע הנוער חולון – מסיבות בבתי הספר

בחרנו לשווק את האירוע בדרך שונה ובמקום פליירים וכניסה לכיתות בחרו להפיץ שמועה בקרב הצעירים ברשתות החברתיות. הפרויקט בוצע עבור מחלקת נוער וצעירים חולון ונמשך 5 ימים וכלל 5 בתי ספר תיכונים ברחבי העיר.