ההבדל בין מיתוג לשיווק – סדנה מרתקת למנהלי מחלקות הנוער המדגישה כיצד עובדת מיתוג טובה מייעלת ומספרת משמעותית את יכולות השיווק.
השנה כנס מנהלי מחלקות הנוער הארצי בחר בנו להעביר סדנה למנהליו, בסדנה זו העברנו את חשיבות העבודה המיתוגית ביצירת הזהות של המוצר שאותו אנחנו רוצים למכור.
חילקנו את הסדנה ל2 חלקים
בחלק הראשון דיברנו על מותגים, מה אנחנו מרגישים שאנחנו רואים את הלוגו שלהם וכיצד מה שאנחנו חושבים מייצר כוח קנייה לאותם מותגים.
בחלק השני חיברנו את עולם מנהלי מחלקות הנוער למיתוג בסביבת העבודה שבה הם עובדים ובמילים אחרות כיצד מייצרים מותג לנוער וצעירים אשר משקף את כל ערכי המחלקה.
תמונות מכנס מנהלי מחלקות נוער ארצי





