לקוח: בלוסטון גרופ

Major Lazer Israel

מטרת הפרויקט – מיתוג מחדש וחשיפת האירוע לקהל צעיר ע"י הוספת אמנים מקומיים וקידום ברשתות החברתיות ע"י מובלי דעת קהל. האירוע התקיים בלייב פארק ראשון לציון ומכר את כל 13,000 הכרטיסים
המשימה של באזמרקט – מיתוג, מובלי דעת קהל, מכירת כרטיסים וקידום ברשתות החברתיות.

דודו פארוק

ניהול אסטרטגי מהסרטונים באינסטגרם לתופעה הכי מדוברת של השנה

עידו ב צוקי

קידום ויח"צ ממסיבות קטנות ועד לפסטיבלים הכי גדולים בישראל

איזי

ניהול וייצוג אישי מצילומי קליפים ועד מערך הופעות מלא.

פלד

ניהול אסטרטגי מהופעות הקטנות ועד לבארבי מפוצץ